Aanmelden en betalen

Foto
Ben je een particulieren klant?
1. Meld je transportopdracht via DEZE link aan.
2. Nadat je jouw transportopdracht hebt aangemeld, kun je direct online betalen.
3. Wij gaan direct aan de slag met jouw transportopdracht. Zodra deze is ingepland ontvang je van ons een orderbevestiging, met daarin de ophaal- en afleverdatum.

Ben je een vaste klant?
1. Meld je transportopdracht via DEZE link aan.
2. Nadat je jouw transportopdracht hebt aangemeld, ontvang je van ons een factuur.
3. Wij gaan direct aan de slag met jouw transportopdracht. Zodra deze is ingepland ontvang je van ons een orderbevestiging, met daarin de ophaal- en afleverdatum.

Annuleren?

Foto
Wil je jouw transportopdracht annuleren? Dat kan. Annuleringen kun je op werkdagen tussen 8.00-17.00 uur telefonisch aan ons doorgeven. Op deze manier kunnen wij de transportopdracht direct uit onze planning halen.

Geef annuleringen uiterlijk 24-uur voor aanvang van de opdracht aan ons door.
T. +31 (0) 416 - 72 50 45

Schade

Foto
Blijkt er toch schade op jouw auto-onderdeel aanwezig te zijn? Dat is vervelend. Maar wij lossen het graag voor je op. Meld schade binnen 48-uur, zodat wij jou zo goed mogelijk kunnen helpen. 

Vul onderstaand schadeformulier in en mail het schadeformulier inclusief voor- en na foto’s van het beschadigde auto-onderdeel naar info@voskoeriersdienst.nl. Wij lossen het graag voor je op.