Moet ik mijn auto-onderdeel verpakt meegeven?
Dat hoeft niet, maar het is wel verstandig. We doen ons uiterste best om jouw auto-onderdeel (m.b.v. beschermingsmaterialen die in onze bus aanwezig zijn) onbeschadigd af te leveren bij het afleveradres.
Kan ik op factuur betalen?
Wanneer je vaste klant bent, heb je de optie om op factuur basis te betalen.
Wat gebeurt er als er niemand thuis is op het afleveradres?
Als het telefoonnummer bekend is, dan belt de chauffeur de ontvanger op. Mocht deze niet te bereiken zijn proberen wij het bij de buren af te leveren. Mocht dit ook niet lukken, dan proberen wij het bij de ontvanger achter te laten en doen een briefje in de brievenbus.
Mocht dit allemaal niet lukken, dan neemt onze chauffeur contact op met de opdrachtgever en overlegt hij met de opdrachtgever wat de beste oplossing is. Onze chauffeur laat ook een briefje achter met de boodschap dat hij bij jou aan de deur heeft gestaan.
Het auto-onderdeel is beschadigd afgeleverd, wat moet ik nu doen?
Controleer het afgeleverde auto-onderdeel altijd direct op schade. Mocht er onverhoopt toch schade aan het auto-onderdeel zijn? Excuus, dit had niet mogen gebeuren. Neem direct contact met ons op per mail. Voeg hierbij de foto's toe van de beschadiging.
Ons e-mailadres is: info@voskoeriersdienst.nl
Hoe snel kunnen jullie mijn auto-onderdeel leveren?
Zodra het auto-onderdeel is opgehaald bij het ophaaladres, dan wordt het onderdeel nog dezelfde dag (mits het afleveradres op de route ligt) of de eerstvolgende werkdag afgeleverd op het afleveradres.
Maken jullie gebruik van Track & Trace?
Jazeker, zodra het auto-onderdeel bij het ophaaladres is opgehaald, ontvang je van ons een Track & Trace link, op deze manier kun je jouw transportopdracht volgen.